РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ НА 2017 РІК

Січень, лютий

1.pdf

Січень

03_001.jpg

Лютий

3.pdf

Березень

4.pdf

Лютий, березень

5.pdf

Березень

6.pdf

Квітень

7.pdf

Травень

dodatok_traven1_001.jpg

Травень, червень

29_05a.jpeg

Червень

12_06a.jpeg

Червень

06_06a.jpeg

Червень

06_06_1a.jpeg

Червень

29_05a.jpeg

РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ на 2015 рік

РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ
річний план закупівель, що здійснюються без проведення процедур закупівель
на 2015 рік
Виконавчий комітет Перемишлянської міської ради 04056173                                                                                                                                                 
(найменування замовника, код за ЄДРПОУ)

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетнихкоштів)

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі

Примітки

1

2

3

4

5

6

35.30.1пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (постачання гарячої води та теплової енергії для централізованого опалення(35.30.12-00.00 ))                                                                                                                        

 

2271

 

Переговорна процедура закупівлі

Січень 2015р

Головний розпорядник коштів: Виконавчий комітет Перемишлянської міської ради 04056173                                                                                                                                                 

Умова застосування переговорної процедури:  відповідно до пункту 2 частини 2 ст. 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII                                                                

81.29.1 Послуги щодо очищування, інші (очищування території міста (81.29.19.00.00) )                                                                                                      

 

 

 

 

2240

 

Відкриті торги

Січень 2015р

Головний розпорядник коштів: Виконавчий комітет Перемишлянської міської ради 04056173                                                                                                                                                 

Процедуру обрано керуючись Розділом  IV Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII                                                                

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 30.12.2014р. №1.

Голова комітету з конкурсних торгів

________________
(підпис)

Й.Й . Кузьма __
(
ініціали та прізвище)

М. П.

Секретар комітету з конкурсних торгів

________________
(
підпис)

_М. М. Осташевська
(ініціали та прізвище)

РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ (із змінами) на 2015 рік

РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ

(із змінами)
річний план закупівель, що здійснюються без проведення процедур закупівель
на 2015 рік
Виконавчий комітет Перемишлянської міської ради 04056173                                                                                                                                                 
(найменування замовника, код за ЄДРПОУ)

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетнихкоштів)

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі

Примітки

1

2

3

4

5

6

81.29.1 Послуги щодо очищування, інші (очищування території міста (81.29.19.00.00) )                                                                                                      

 

 

 

 

2240

 

Відкриті торги

Січень 2015р

Головний розпорядник коштів: Виконавчий комітет Перемишлянської міської ради 04056173                                                                                                                                                 

Процедуру обрано керуючись Розділом  IV Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII                                                                

 

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 05.01.2015р. №2.

Голова комітету з конкурсних торгів

________________
(підпис)

Й.Й . Кузьма __
(
ініціали та прізвище)

М. П.

Секретар комітету з конкурсних торгів

________________
(
підпис)

_М. М. Осташевська
(ініціали та прізвище)

ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

Виконавчий комітет Перемишлянської міської ради

                         

                                             ЗАТВЕРДЖЕНО:

                                                             Рішенням комітету з конкурсних торгів

                                               Протокол № 1 від 13.01.2015

                                                         Голова комітету з конкурсних торгів

                                                                    ________________ Кузьма Й. Й.

 

          

ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

 

щодо проведення відкритих торгів на закупівлю послуг

 

Предмет закупівлі:

 

        код 81.29.1 - Послуги щодо очищування , інші (очищування території міста 81.29.19.00.00)

 

  

 

м. Перемишляни 2015  р

 

ЗМІСТ

I. Загальні положення 

1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів 

2. Інформація про замовника торгів 

3. Інформація про предмет закупівлі 

4. Процедура закупівлі 

5. Недискримінація учасників 

6. Інформація про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів 

7. Інформація про мову, якою повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів. 

II. Порядок внесення змін та надання роз'яснень до документації конкурсних торгів 

1. Процедура надання роз'яснень щодо документації конкурсних торгів 

2. Порядок проведення зборів з метою роз'яснення запитів щодо документації конкурсних торгів 

III. Підготовка пропозицій конкурсних торгів 

1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів

2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника 

3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів

4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів

5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними 

6. Кваліфікаційні критерії до учасників

7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета

закупівлі

8. Інформація про субпідрядника (субпідрядників).

9. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів 

10. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником

IV. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів 

1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів:  

2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів

V. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця   

 1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію 

2. Виправлення арифметичних помилок

3. Інша інформація

4. Відхилення пропозицій конкурсних торгів

5. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися

VI. Укладання договору про закупівлю   

1. Терміни укладання договору  

2. Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю 

3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю 

4. Забезпечення виконання договору про закупівлю 

Додаток 1. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам відповідно до ст. 17 Закону.

Додаток 2. Форма: "ПРОПОЗИЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ "

Додаток 3.  Основні умови договору

Додаток 4. Технічне завдання (ТЗ)

 

 

 

I. Загальні положення 

 

 

1 

2 

 

 

1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів 

Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. № 1197-VІІ (далі по тексту - Закон). Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених статтею 1 Розділу І Закону.

 

 

2. Інформація про замовника торгів 

  

 

 

повне найменування 

Виконавчий комітет Перемишлянської міської ради.

 

 

місцезнаходження 

81200, Львівська обл. Перемишлянський р-н м. Перемишляни, вул. Галицька 50

 

 

посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками 

Кузьма Йосип Йосипович, заступник міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради, 81200, Львівська обл. Перемишлянський р-н. м. Перемишляни, вул. Галицька 50 тел./факс: (0263) 21634

pmrada@ukr.net

 

 

3. Інформація про предмет закупівлі 

  

 

 

найменування предмета закупівлі 

Код 81.29.1 – Послуги щодо очищування , інші (очищування території міста 81.29.19.00.00)

 

 

вид предмета закупівлі 

Послуги

 

 

місце, обсяг надання послуг

м.Перемишляни, Львівська обл.

 обсяги – згідно технічного завдання (більш детально у Технічному завданні наведено нижче у Додатку 4)

 

 

строк надання послуг

до кінця грудня 2015 р.

 

 

4. Процедура закупівлі 

Відкриті торги 

 

 

5. Недискримінація учасників 

Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.

 

 

6. Інформація про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів 

Валютою пропозиції конкурсних торгів є гривня.

 

 

7. Інформація про мову, якою повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів 

 

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.

Якщо учасник надасть будь-які документи, довідки, тощо на іноземній мові, в такому випадку обов’язково пропозиція має містити переклад відповідного документу, довідки тощо, завірений підписом та печаткою учасника.

 

II. Порядок внесення змін та надання роз'яснень до документації конкурсних торгів 

1. Процедура надання роз'яснень щодо документації конкурсних торгів 

 

    Фізична/юридична  особа має право не пізніше ніж за
10 днів (за 5 днів
- у разі скороченої процедури) до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо документації конкурсних торгів. Замовник повинен надати роз’яснення на звернення протягом трьох днів з дня його отримання та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.

Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів, та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

У разі здійснення закупівлі за скороченою процедурою замовник не має права з власної ініціативи чи за результатами запитів вносити зміни до документації конкурсних торгів, крім випадків, коли внесення таких змін необхідне для приведення у відповідність документації конкурсних торгів із вимогами чинного законодавства або такі зміни вимагає рішення органу оскарження. У такому разі замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до документації конкурсних торгів та продовжити строк подання пропозицій конкурсних торгів.

У разі несвоєчасного подання замовником роз’яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше як на сім днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.

2. Порядок проведення зборів з метою роз'яснення запитів щодо документації конкурсних торгів 

  

У разі проведення зборів з метою роз'яснення будь-яких запитів щодо документації конкурсних торгів  замовник  повинен  забезпечити ведення протоколу таких зборів з викладенням у ньому всіх роз'яснень щодо запитів і надсилає його всім особам, яким було подано документацію конкурсних торгів, незалежно від їх присутності на зборах.
   Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону 

III. Підготовка пропозицій конкурсних торгів

1. Оформлення    пропозицій конкурсних торгів.

*Ця вимога не  стосується учасників які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, а також не завіряється печаткою та підписом оригінали документів, виданих учаснику іншими організаціями (органами, підприємствами, установами)  чи  нотаріально завірені копії документів    

           1.1. Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті.

 *Законом України від 15.04.2014 № 1206-VII “ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку відкриття бізнесу ”, який набрав чинності 30.10.2014 р., внесено зміни до ч. 1 ст. 25 і ч. 3 ст. 36 Закону.

Так, відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону та ч. 3 ст. 36 Закону пропозиція конкурсних торгів або цінова пропозиція (у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій) подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та в запечатаному конверті. Тобто в Законі відсутня обов’язкова вимога щодо завірення документів печаткою учасника. Попри те, що були внесені вище вказані зміни, Стандартна  документації конкурсних торгів  і далі містить пункт, щодо завірення пропозиції конкурсних торгів печаткою.

З метою уникнення суперечностей, Замовник повідомляє,  що учасник не зобов’язаний завіряти печаткою документи пропозиції конкурсних торгів. Учасник має право, на власний розсуд, завіряти печаткою  свою пропозицію у випадку її наявності.

1.2. Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів. Пропозиція конкурсних торгів може подаватися в електронному вигляді в разі використання електронних засобів. * На даний час особливості застосування електронних засобів під час здійснення процедур закупівлі Кабінетом Міністрів України не визначені, тому довідково зазначаємо про відсутність можливості для подання пропозицій конкурсних торгів електронною поштою (у формі електронного документа).

1.3. Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані. Кожна сторінка, де міститься будь-який текст чи помітки має містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі.

Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників або наказом про  призначення чи довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Повноваження учасника – фізичної особи підтверджуються документами: копією паспорту; копією довідки про присвоєння ідентифікаційного коду чи інший документ (якщо документи підписує інша особа - довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження представника фізичної особи учасника на підписання документів).

1.4. Пропозиція конкурсних торгів запечатується у одному конверті, який у місцях склеювання повинен  містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*.

На конверті повинно бути зазначено: 

повне найменування і місцезнаходження замовника; 

назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів;             

повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові)                            учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів;                      

маркування: «Не відкривати до _________» (зазначаються дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів, згідно оголошення про проведення відкритих торгів).

Якщо конверти, що містять пропозицію конкурсних торгів, не оформлені, не запечатані та не промарковані відповідно до вимог документації конкурсних торгів, замовник не несе відповідальності за передчасне розкриття конвертів, їх втрату або запізнення, збереження форми та змісту пропозиції конкурсних торгів до моменту її офіційного розкриття.

       1.5.  Для правильного оформлення пропозиції конкурсних торгів Учасник вивчає всі інструкції, форми та терміни, наведені у цій документації конкурсних торгів. Неспроможність Учасника подати всю інформацію,  що потребує документація конкурсних торгів, або подання   пропозиції конкурсних торгів, яка не відповідає будь-яким вимогам  документації  конкурсних  торгів,   буде віднесена  на  ризик учасника  та спричинить за собою відхилення такої  пропозиції конкурсних торгів.

2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника 

 

 2.1.  Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися з:

- Реєстр наданих документів;

- Додаток 2. Форма: "ПРОПОЗИЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ";

- документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів;

- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно технічної специфікації (Додаток 4. «Технічна специфікація»);   

- документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, згідно Додатку 1 цієї Документації;

-  Додаток 3. ОСНОВНІ УМОВИ ДОГОВОРУ (завірені підписом та печаткою учасника, як підтвердження згоди учасника із основними умовами договору);

 - інформації про субпідрядника (субпідрядників); 

- інші документи, згідно вимог документації конкурсних торгів.

2.2. Для правильного оформлення пропозиції конкурсних торгів учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у Документації конкурсних торгів. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує Документація конкурсних торгів та виконати всі умови Документації, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.

2.3. Документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї Документації конкурсних торгів у складі пропозиції конкурсних торгів, але не передбачені чинним законодавством України для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції конкурсних торгів, про що такий учасник повинен зазначити у своїй пропозиції конкурсних торгів, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та інформації.

2.4. Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо поставки/виготовлення предмета закупівлі. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються Документацією конкурсних торгів, не буде розцінено як невідповідність пропозиції конкурсних торгів умовам Документації конкурсних торгів.

3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів 

Забезпечення пропозиції конкурсних торгів не вимагається.

4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурс. торгів 

Забезпечення пропозиції конкурсних торгів не вимагається.

5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними 

   

Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом  90 днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів.                                          

Учасник має право:
-відхилити таку вимогу ;                                                                               

-погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів ; 

 6. Кваліфікаційні критерії до учасників 

 

6.1. При визначені кваліфікаційних критеріїв у документації конкурсних торгів Замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону.

Перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям зазначено у Додатку 1 цієї Документації.

Також, у Додатку 1 цієї Документації, зазначаються вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством.

7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 

 

 

7.1. Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції конкурсних торгів.

       Остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції конкурсних торгів.                                                                                                           Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.                                                                                                  Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.

   7.2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.   Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону та Додатком 4 . 

8. Інформація про субпідрядника (субпідрядників)

 

У разі закупівлі робіт або послуг учасник процедури закупівлі зазначає у пропозиції конкурсних торгів повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.

9. Опис окремої частини предмета закупівлі (лота),  щодо якої можуть бути подані  пропозиції  конкурсних  торгів 

Поділ на лоти не передбачено. Пропозиція конкурсних торгів подається щодо предмета закупівлі в цілому.

10. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником 

  10.1. Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції конкурсних торгів (у випадку, коли воно вимагалося). Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів.      

10.2.   Повідомлення учасника про зміни або відкликання пропозиції готується, запечатується, маркується та відправляється у відповідності з п.5 у конвертах, додатково позначених «Зміни» або «Відкликання» відповідно.

Після відкриття конверта, внесення будь-яких змін до пропозиції конкурсних торгів не дозволяється. У винятковому випадку на запит комітету з конкурсних торгів учасник може дати лише пояснення до змісту пропозиції, не змінюючи її суті.

IV. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів

1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів:  

  

спосіб подання пропозицій конкурсних торгів 

Особисто, поштою або електронною поштою (у разі подання у формі електронного документа)*.                                                                                    *При надсиланні учасником пропозиції поштою, замовник не несе відповідальність за несвоєчасне її отримання. На даний час особливості застосування електронних засобів під час здійснення процедур закупівлі Кабінетом Міністрів України не визначені, тому довідково зазначаємо про відсутність можливості для подання пропозицій конкурсних торгів електронною поштою (у формі електронного документа).

місце подання пропозицій конкурсних торгів 

вул. Галицька, 50,кабінет заступника міського голови, Львівська обл., м. Перемишляни,81200

кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час) 

 

Кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів: до 12.02.2015 р.   до 11.30год. Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам,

 що їх подали.

  На запит учасника замовник протягом одного робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу. 

2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів 

  

місце розкриття пропозицій конкурсних торгів 

 вул. Галицька, 50, сесійний зал засідань, Львівська обл, м. Перемишляни, 81200.

 

дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1. Дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:              12.02.2015 р. о 12.00 год.  

1.2. До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники або їх уповноважені представники, а також представники засобів масової інформації та уповноважені представники громадських об’єднань. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів.  

1.3. Повноваження представника учасника може підтверджуватися такими документами як: випискою з протоколу засновників або наказом про призначення чи довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження представника учасника на участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів (подаються оригінали або копії зазначених документів, завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою* (*за наявності)).

Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт або інший документ, що посвідчує особу уповноваженого представника учасника.   

Зазначені документи не запаковуються у конверт разом з іншими документами пропозиції конкурсних торгів, а пред’являються комітету з конкурсних торгів безпосередньо перед розкриттям пропозицій конкурсних торгів.

 1.4. Якщо учасником торгів є фізична особа, то вона повинна мати при собі оригінал документа, що засвідчує його особу; якщо учасником торгів виступає юридична особа, яку представляє керівник, він повинен надати завірені копії документів, що підтверджують його повноваження, та мати при собі оригінал документа, що засвідчує його особу; у разі якщо учасника представляє інша особа, необхідно надати довіреність на представництво інтересів учасника, підписання документів, оформлену згідно з вимогами чинного законодавства, копію документа, який підтверджує повноваження керівника, що підписує довіреність, а також мати при собі оригінал документа, що засвідчує його особу.

 1.5.  Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів або частини предмета закупівлі (лота). Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів. Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою, затвердженою Уповноваженим органом. Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів  підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у  процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Завірена підписом голови комітету з конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому учаснику на його запит протягом одного робочого дня з дня отримання такого запиту. Протокол розкриття пропозицій конкурсних   торгів оприлюднюється протягом трьох робочих днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів на Web-порталі Уповноваженого органу.

V. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця

1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію 

 

1.1. Замовник має право звернутися до учасників за роз'ясненнями змісту  їх  пропозицій  конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій.

Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення  змін  до  змісту  або  ціни  поданої пропозиції конкурсних торгів.

Замовник проводить оцінку пропозицій конкурсних торгів, які не було відхилено згідно із Законом, та з урахуванням інших вимог даної Документації конкурсних торгів.

Порівнюються ціни, розраховані лише на умовах цієї Документації конкурсних торгів.

1.2. Замовник визначає переможця торгів з числа учасників, пропозиції конкурсних торгів яких не були відхилені, на підставі критеріїв і методики оцінки пропозицій конкурсних торгів,  зазначених  у Документації конкурсних торгів.

 Оцінка пропозицій конкурсних торгів здійснюється на основі єдиного критерію: 1 Ціна.

Всі пропозиції, оцінені згідно з критеріями оцінки, шикуються по мірі зростання значень сумарного показника. У випадку однакового значення показника, переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова комітету з конкурсних торгів.

Переможець визначається рішенням комітету з конкурсних торгів.

Оцінка проводиться згідно з наступною методикою.

Максимально можлива кількість балів дорівнює 100.

1. Кількість балів за критерієм "Ціна" визначається наступним чином. Пропозиції конкурсних торгів, значення критерію "Ціна" у якої є найвигіднішим (найменшим), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій конкурсних торгів визначається за формулою:

Бобчисл = Цmin / Цобчисл * 100, де

Бобчисл  = обчислювана кількість балів;

Цmin - найнижче значення за критерієм "Ціна";

Цобчисл - значення поточного критерію пропозиції конкурсних торгів, кількість балів для якого обчислюється;

100 - максимально можлива кількість балів за критерієм "Ціна".

2. Виправлення арифметичних помилок 

        Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів під час проведення її оцінки, за умови отримання письмової згоди на це учасника, який подав пропозицію конкурсних торгів.                                      

Арифметичні помилки виправляються замовником у такій послідовності:

а) при розходженні між сумами, літерами та в цифрах, сума літерами є визначальною;                                                                                                      б) при розходженні між ціною одиниці окремого елементу та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість, ціна за одиницю є визначальною, а підсумкова ціна виправляється. Якщо, на погляд замовника, в ціні за одиницю є явне зміщення десяткового розподілювача, у такому випадку призначена підсумкова ціна є визначальною, а ціна за одиницю виправляється;               

в) при розходженні між підсумковою ціною пропозиції конкурсних торгів, зазначеної у пропозиції конкурсних торгів та отриманою шляхом додавання елементів ціни, та підсумковою ціною пропозиції конкурсних торгів, отриманою при перевірці пропозиції конкурсних торгів шляхом додавання замовником елементів ціни, визначальною є фактична сума ціни пропозиції конкурсних торгів, отримана шляхом додавання елементів

ціни замовником при перевірці.                                                                                  Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його пропозиція конкурсних торгів відхиляється.                           

3. Інша інформація 

3.1. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.

 Учасники торгів несуть всі витрати, пов'язані з підготовкою та поданням своїх пропозицій конкурсних торгів незалежно від результатів торгів. Замовник не відшкодовує учасникам торгів витрати, які вони понесли при підготовці своїх пропозицій.

Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надавати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів.

 

4. Відхилення пропозицій конкурсних торгів 

Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі, якщо:
1) учасник:

- не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 Закону;

- не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки;

- не надав забезпечення пропозиції конкурсних торгів, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;

2) наявні підстави, зазначені у ст. 17 та ч.7, ст.28 Закону;

3) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.

Учасник, пропозиція конкурсних торгів якого відхилена, повідомляється про це із зазначенням аргументованих підстав протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення. Інформація про відхилення пропозиції оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

5. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися 

 5.1. Замовник відміняє торги у разі: 
відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт; 
неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель; 
виявлення факту змови учасників; 
порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого цим Законом; 
подання для участі в них менше двох пропозицій конкурсних торгів, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; 
відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з цим Законом; 
якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників. 
Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено у документації конкурсних торгів. Торги можуть бути відмінені частково (за лотом). 
 5.2. Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися у разі, якщо: 
ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі; 
здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили; 
скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. 
Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону

VI. Укладання договору про закупівлю 

1. Терміни укладання договору  

    У день визначення переможця замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за

 результатами оцінки. 

Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції, але не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів. 
Під час здійснення закупівель за скороченою процедурою замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції у строк не раніше ніж через п'ять днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, але не пізніше ніж через 14 днів з дня акцепту

2. Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю

Істотні умови договору відповідно до вимог статей 40, 41 Закону. Подані у Додатку 3. ОСНОВНІ УМОВИ ДОГОВОРУ

 

3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю 

    У разі письмової відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог документації  конкурсних торгів або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув .

4. Забезпечення виконання договору про закупівлю 

   Забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається .

 

ДОДАТОК 1

До Документації конкурсних торгів

            ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ  ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ  ВІДПОВІДНОСТІ  ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВІДПОВІДНОСТІ ІНШИМ ВИМОГАМ ВІДПОВІДНО ДО СТ. 17 ЗАКОНУ

Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені замовником відповідно до ст. 17 Закону

Перелік документів та інформації, необхідні для оцінки відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством

1. Наявність  обладнання  та  матеріально-технічної бази

1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання  та матері-ально-технічної бази за предметом закупівлі для виконання даного виду послуг.                                                                                           

2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які  мають необхідні знання та досвід.

2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію  про працівників, які будуть залучатися до надання послуг (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, які мають найманих працівників) / або довідка у довільній формі, що містить інформацію про освіту, досвід, кваліфікацію фізичної особи-підприємця (для фізичних осіб - підприємців, які працюють без залучення робочої сили).

3. Наявність документально  підтвердженого досвіду   виконання аналогічних договорів.

3.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про укладені аналогічні договори на виконання аналогічних послуг (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю).

Примітки:

* Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації конкурсних торгів є договори, щодо надання послуг з очищення /або  інших послуг з найбільш схожими характеристиками чи призначенням.

4. Наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).

4.1. Копія балансу (форма Ф-1 «Баланс») (для суб’єктів малого підприємництва копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва) за останній звітній період 2014 р.;*

4.2. Копія звіту про фінансові результати (форма Ф-2 «Звіт про фінансові результати») за останній звітній період 2014 р.;*

4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за 2014 р. (у випадку наявності). Якщо на момент подання пропозицій конкурсних торгів в учасника відсутній даний звіт за 2014 рік, в такому випадку подається звіт про рух грошових коштів за 2013 рік. *

4.4. Довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана не більше місячної давності до дати розкриття пропозицій конкурсних торгів (оригінал або копія).

Примітки:

* у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності та зазначає інформацію (пояснення) про законодавчі підстави для їх ведення.

** звітність за останній звітній період – це річна  звітність чи будь-яка інша проміжна звітність, яка наявна в учасника на момент подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів. (за квартал/ або за півріччя / або за 9 місяців/ або за рік тощо, згідно вимог чинного законодавства).

-  Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.

5. Учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура

(підстава згідно п. 8 ч. 1 ст. 17 Закону)

5.1. Довідка у довільній формі про відсутність рішення щодо визнання учасника в установленому порядку банкрутом та відкриття відносно нього ліквідаційної процедури

6. Учасник не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) (підстава згідно п. 1 ч. 2 ст. 17 Закону)

6.1. Довідка у довільній формі про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету, дійсної на момент розкриття пропозицій конкурсних торгів

7. Учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту (підстава згідно п. 2 ч. 2 ст. 17 Закону)

7.1. Копія статуту підприємства чи іншого установчого документа (з усіма змінами та доповненнями, для юридичних осіб).

8. Фізична особа, яка є учасником, або службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі або інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято та не погашено у встановленому законом порядку. (підстава згідно п. 4 та п. 5, ч. 1 ст. 17 Закону)

8.1. Довідка у довільній формі про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи іншу особу учасника, уповноважену представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (уповноважена на підписання пропозиції та договору про закупівлю) не було засуджено за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі або інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято та не погашено у встановленому законом порядку.

9. Учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення

(підстава згідно п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону)

9.1. Довідка у довільній формі про те, що фізичну особу-учасника чи посадових осіб учасника, уповноважених представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (уповноважених на підписання пропозиції та договору про закупівлю), не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення

10. Підтвердження відсутності інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону.

(підстава згідно п. 1, п. 3, п. 6 ч. 1, п. 3 ч. 2 та інших пунктів ст. 17 Закону)

10.1. Гарантійний лист від учасника, про те, що в учасника  відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону. (зразок гарантійного листа додається нижче).

ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА

·                    Інформація у формі довідки, про те чи учасник буде / чи не буде залучати до надання послуг будь-які субпідрядні організації. У випадку залучення субпідрядних організацій, учасник процедури закупівлі зазначає у пропозиції конкурсних торгів повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт (надання послуг) як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.

·                    Інформаційна довідка, щодо осіб, які мають право підписувати документи пропозиції конкурсних торгів та укладати договори (угоди), про закупівлю (зразок довідки додається).

·           Копія, або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів пропозиції конкурсних торгів та договору за результатами торгів, а саме: виписка з протоколу засновників, або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, чи інше.

·            Копія довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП) (у випадку наявності, у випадку відсутності – подається пояснення з посиланням на нормативні акти); 

·            Копія свідоцтва про сплату податку на додану вартість чи єдиного податку (у випадку наявності);

·             Якщо в якості Учасника процедури закупівлі виступає філія (представництво) юридичної особи, у складі своєї пропозиції такий Учасник повинен надати завірену копію документу, яким юридична особа надає їй відповідні повноваження.

·                 Копія паспорту (сторінки 1, 2, 3 та сторінки із зазначенням сімейного стану та місця проживання) та довідки при присвоєння ідентифікаційного коду (подається на особу/осіб уповноважених на підписання документів пропозиції конкурсних торгів та договору про закупівлю та особи яка уповноважена представляти інтереси учасника під час розкриття).

·            Копія паспорту (сторінки 1, 2, 3 та сторінки із зазначенням сімейного стану та місця проживання) та довідки при присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);

Примітки: а) у разі необхідності Замовник має право запросити від будь-якого Учасника процедури закупівлі повторне підтвердження відповідності його кваліфікаційним вимогам; б) не завіряється підписом уповноваженої особи учасника та печаткою оригінал документа, виданого учаснику іншими організаціями (органами, підприємствами, установами) чи  нотаріально завірені копії документів; в) документи, які не передбачені чинним законодавством України для суб'єктів підприємницької діяльності, чи для фізичних осіб, чи для нерезидентів, чи для даного предмета закупівлі - не подаються останніми в складі своєї пропозиції. Про це такий учасник повинен зазначити у своїй пропозиції конкурсних торгів, включаючи обґрунтування з посиланням на нормативні документи та причини неподання документів та інформації; г) у випадку, якщо на виконання будь-якої вимоги документації конкурсних торгів в учасника наявні однакові документи, учасник має право подавати один екземпляр зазначеного документу, без необхідності його дублювання; д) Учасник несе відповідальність за недостовірність інформації в поданих документах згідно із Законами України. У разі надання учасником недостовірної інформації, він особисто несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства.  е) якщо у будь-якому пункті документації конкурсних торгів не конкретизовано форми подання документів, то в такому випадку учасники мають право подавати документи у будь-якій формі, на власний розсуд. А саме, прийнятною буде одна з форм подання: або оригінал / або нотаріально завірені копії / або копії. є) якщо учасник подає копію будь-яких документів – такі копії мають бути чіткими, щоб була можливість прочитати текст та всі реквізити документа.

 

 

 

 

Зразок гарантійного листа, на виконання вимог п. 10.1. Додатку 1 Документації конкурсних торгів.

 

Гарантійний лист від учасника про те, що в учасника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачені ст. 17 Закону

 

           Цим листом гарантуємо, що у __________________ (найменування учасника) відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачені ст. 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель» № 1197-VІІ від 10.04.2014 р., а саме:

1) ми не пропонували, не давали та не  погоджувалися дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму па роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;

2) нас не притягали згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;

3) гарантуємо, що протягом останніх трьох років не притягувалися до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4  частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);

4) фізична особа чи службова (посадова) особа учасника, які уповноважені представляти наші інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів;

5) ми не являємося пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі;

6) ми не визнані у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нас не відкрита ліквідаційна процедура;

7) у нас відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів);

8) здійснюємо господарську діяльність відповідно до положень статуту (чи іншого документу, в якому закріплені мета та види діяльності);

9) ми не зареєстровані в офшорних зонах, згідно Переліку офшорних зон встановлених Кабінетом Міністрів України.

 

Посада               ____________________________________________        П.І.Б.

                                                 (М.П., підпис уповноваженої особи)

 

Зразок інформаційної довідки.

Інформаційна довідка, щодо осіб, які мають право підписувати документи пропозиції конкурсних торгів та укладати договори (угоди), про закупівлю

Прізвище, ім’я по батькові особи, яка має право підписувати документи пропозиції конкурсних торгів та  укладати договори

Посада

Зазначається документ, що підтверджує правомочність особи на підписання документів пропозиції конкурсних торгів та укладення договору про закупівлю (копія якого повинна бути надана Учасником в складі пропозиції конкурсних торгів)

 

 

 

 

Посада               ____________________________________________        П.І.Б.

                                                 (М.П., підпис уповноваженої особи) 


                                                                ДОДАТОК 2

До Документації конкурсних торгів

Форма „Пропозиція конкурсних торгів" подається у вигляді, наведеному нижче.

Учасник не повинен відступати від даної форми.

ФОРМА "ПРОПОЗИЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ"

(форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку, у виадку наявності такого)

 

         Ми, _____________________(назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах  по наданні - код 81.29.1 – Послуги щодо очищування , інші (очищування території міста 81.29.19.00.00)  згідно  з технічними та іншими вимогами Замовника торгів.

        Вивчивши документацію конкурсних торгів та технічне завдання (надалі ТЗ), на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у комерційній частині цієї пропозиції.

Загальна вартість надання послуг ___________________________________________________ грн. (вказується чи сума з ПДВ чи без ПДВ), (сума пропозиції цифрами та прописом)

                1. До акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів, Ваша  документація конкурсних торгів разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені цим Договором (умови, які передбачені в нашій пропозиції та документації конкурсних торгів).

  2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.

3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію згідно з умовами документації конкурсних торгів, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

4. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов'язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів. 
, але не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту).

5. Цим  підписом _________________ (вказати назву учасника) безумовно  і  беззастережно засвідчуємо  свою згоду з усіма положеннями документації конкурсних торгів (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству) та безумовно погоджуємося на виконання всіх вимог, передбачених документацією з конкурсних торгів.

 

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою.

ДОДАТОК 3

До Документації конкурсних торгів

ОСНОВНІ УМОВИ ДОГОВОРУ

Основні умови договору встановлюються згідно розділу 9 Закону України «Про здійснення державних закупівель» № 1197-VІІ від 10.04.2014 р., Цивільного та Господарського кодексів України.

1. Предмет договору (найменування,номенклатура, асортимент): код 81.29.1 -              Послуги щодо очищування , інші (очищування території міста 81.29.19.00.00)

2. Кількісні характеристики послуг: обсяги – згідно технічного завдання.

3. Якість послуг: Виконавець гарантує якість та надійність послуг, що надаються, на протязі гарантійного терміну встановленого стандартами та відповідність послуг вимогам санітарних норм і правил утримання територій.

4. Обсяг закупівлі може бути зменшений Замовником в залежності від реального фінансування видатків у 2015 році та зміни плану фінансування протягом терміну дії договору.

5. Ціна договору: ціна договору повинна відповідати ціні пропозиції конкурсних торгів учасника-переможця торгів;  - ціна Договору  може  бути  зменшена  за  взаємною згодою Сторін.

6. Порядок здійснення оплати: - Розрахунки проводяться у безготівковій формі, шляхом: щомісячної оплати згідно акту виконаних робіт (наданих послуг).

7. Надання послуг: строк та місце надання послуг: до кінця грудня 2015 р., об'єкти благоустрою м.Перемишляни, Львівська обл.

8. Строк дії договору: договір про закупівлю набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2015 р., або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.

9. Права та обов'язки сторін:    

Замовник зобов'язаний:

     - Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за надані послуги;

     - Приймати надані послуги згідно актів виконаних робіт (наданих послуг);

Замовник має право:

     - Достроково розірвати цей Договір  у  разі  невиконання зобов'язань Виконавцем, повідомивши про це його у строк 10 кал. днів;  - Контролювати надання послуг у строки, встановлені Договором;   - Зменшувати обсяг закупівлі  послуг та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до Договору;

     - Повернути рахунок Учаснику  без  здійснення  оплати  в разі  неналежного  оформлення документів:  рахунка, акта наданих полслуг (відсутність печатки, підписів тощо);

 Виконавець зобов'язаний:

 - Забезпечити  надання послуг  у строки, встановлені Договором;

 - Забезпечити  надання послуг,  якість  яких  відповідає  умовам,  установленим Договором;

- зобов’язаний здійснити доставку витратних матеріалів та обладнання своїми силами, поставляючи їх в міру необхідності для прибирання своїми транспортними засобами та за власні кошти.

- розпочати надання послуг  з моменту підписання Договору

Виконавець має право:

     - Своєчасно та в  повному  обсязі  отримувати  плату  за надані послуги.

10. Відповідальність сторін.

- За несвоєчасну оплату Замовник виплачує Виконавцю пеню в розмірі 0,5%, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, від суми заборгованості за кожен день прострочення включаючи день оплати.

- За несвоєчасне надання послуг Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 10% від вартості ненаданих в термін послуг, за надання послуг неналежної якості він сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від вартості наданих неякісних послуг, при цьому власними силами та засобами замінює неякісні послуги на протязі 20 днів з моменту виявлення дефектів

11.Фінансування видатків: протягом 2015 р.

12. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків, передбачених ст. 40 ЗУ «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. № 1197-VІІ:

1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;

2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;

3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;

4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;

5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);

6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;

7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції, зміни курсу іноземної валюти у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни залежно від зміни такого курсу, зміни біржових котирувань, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю;

8) Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.

13.  Розрахунки  по  договору про  закупівлю послуг  Замовником  будуть  здійснюватися   - з р/р 35415003035010 ГУДКСУ У Львівській обл, вул. Галицька 28, Львівська обл, м. Перемишляни УДКСУ в Перемишлянському р-ні, МФО 825014

 

 

 

Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.

  

ДОДАТОК 4

До Документації конкурсних торгів

Технічне завдання

на закупівлю  послуг -  81.29.1    Послуги щодо очищування, інші (очищування території міста 81.29.19.00.00)) включають в себе послуги по санітарному очищуванню, підмітанню та видаленню снігу на об’єктах благоустрою міста Перемишляни, за графіками.

 

Об’єкти благоустрою міста Перемишляни та графіки очищування.

 

1.вул.Галицька м.Перемишляни

Від житлового будинку №14 до будинку №68  - тротуар, проїздна частина – 5 раз в тиждень протягом календарного року.

Від будинку №5 до будинку №79 -  тротуар, проїздна частина – 5 раз в тиждень протягом календарного року.

В зимовий період – під час снігопаду постійно.

вул.Привокзальна м.Перемишляни.

Від будинку №1 до будинку №11 - тротуари, проїздна частина – 5 раз в тиждень протягом календарного року.

Від будинку №5 по вул.Привокзальна до будинку №20 вул.Привокзальна - тротуари, проїздна частина – 5 раз в тиждень протягом календарного року.

В зимовий період – під час снігопаду постійно.

вул.О.Ковча м.Перемишляни

Від житлового будинку №1 до житлового будинку №25- тротуари, проїздна частина – 5 раз в тиждень протягом календарного року.

Від житлового будинку №49 вул.Галицька до житлового будинку №25 вул.О.Ковча - тротуари, проїздна частина – 5 раз в тиждень протягом календарного року.

В зимовий період – під час снігопаду постійно.

Вул. Ів.Франка м.Перемишляни

Від вул.Галицька до житлового будинку №6 - тротуари, проїздна частина – 5 раз в тиждень протягом календарного року.

В зимовий період – під час снігопаду постійно.

Вул.Боршівська м.Перемишляни

Від житлового будинку №2 до житлового будинку №32 - тротуари, проїздна частина – 5 раз в тиждень протягом календарного року.

Від житлового будинку №1 до житлового будинку №25 вул.О.Ковча- тротуари, проїздна частина – 5 раз в тиждень протягом календарного року.

В зимовий період – під час снігопаду постійно.

Вул.Топольна м.Перемишляни - тротуари, проїздна частина – 1 раз в тиждень протягом календарного року.

В зимовий період – під час снігопаду постійно.

Вул.Підвальна м.Перемишляни - тротуари, проїздна частина – 1 раз в тиждень протягом календарного року.

В зимовий період – під час снігопаду постійно.

Парк Б.Хмельницького - тротуарні доріжки – 1 раз в тиждень протягом календарного року.

В зимовий період – під час снігопаду постійно.

Площа 550-річчя м.Перемишляни – покриття площі, газони – 1 раз в тиждень протягом календарного року.

В зимовий період – під час снігопаду постійно.

Сквери по вул.Галицька м.Перемишляни (пам'ятники Т.Шеченку, О.Ковчу та воїнам - афганцям) – 1 раз в тиждень протягом календарного року.

В зимовий період – під час снігопаду постійно.

 

                                       Cпецифікація

послуг щодо очищування, інші

 

Найменування робіт

Одиниця виміру

Об’єм

Ціна за одиницю виміру з урахуванням ПДВ та транспортування

Літнє очищування.

Підмітання площ тротуарів та проїзної частини з удосконаленим покриттям ІІ класу.

 

 

100 м2

 

 

274,0

 

Очищення урн від твердих побутових відходів.

10 шт.

3,0

 

Прибирання водозливних лотків та липневих колодязів по мірі забрудненості не рідше 1 раз в квартал

 

1м3

 

15,0 м3

 

Підмітання проїздної частини вулиць механізованою щіткою з поливом водою

1000 м2

24,1

 

Зимове очищування.

Підготовка суміші інертних матеріалів або реагентів та перевезення до місць посипання.

 

1 м3

 

115

 

Посипання території тротуарів та площ удосконаленого типу покриття ІІ класу.

 

100 м2

 

127,5

 

Очищення території ІІ класу з удосконаленим покриттям від снігу, який щойно випав товщиною більше 2 см.

 

100 м2

 

  127,5

 

Очищення території ІІ класу з удосконаленим покриттям від щільного снігу.

 

100 м2

 

96,0

 

Очищення території ІІ класу з удосконаленим покриттям від намерзлого льоду.

 

100 м2

 

96,0

 

Очищення від намерзлого льоду зливостоків при потребі.

1 шт.

59

 

Підмітання і згрібання снігу плужно-щітковим снігоочищувачем

1000 м2

137,2

 

Посипання проїздної частини вулиць інертними матеріалами

1000 м2

24,1

 

 

 

 

   Цю документацію конкурсних торгів пронумеровано, прошнуровано та скріплено печаткою __________                         (_________________________) арк.

 

  Голова комітету з  конкурсних торгів

 

_______________   Кузьма Й.Й.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ НА 2015 РІК

ДОДАТОК

ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

що здійснюються без проведення процедур закупівель

НА 2015 РІК

Виконавчий комітет Перемишлянської міської ради, код за ЄДРПОУ 04056173.

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)  

Джерело фінансу-вання 

Очікувана вартість предмета закупівлі 

Процедура закупівлі 

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі 

Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки  документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)

При-мітки

3

5

8

33.14.1

Ремонтування та технічне обслуговування іншого електричного

устаткування (вуличного освітлення міста) 

 

2240

 

Кошти місцевого бюджету

119500

грн.

(з ПДВ)

 

 

Не потребує

 

-

Комітет з конкурсних торгів

Кузьма Й. Й.

Сайко Б.Я.

Осташевська М.М. Грицишин О.Д.

Боднар В.М.

 

 

38.11.2

Збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використання

 

 

 

 

2240

Кошти місцевого бюджету

93300  грн.

(з ПДВ)

 

 

 

Не потребує

-

Комітет з конкурсних торгів

Кузьма Й. Й.

Сайко Б.Я.

Осташевська М.М. Грицишин О.Д.

Боднар В.М.

 

38.11.6

Послуги підприємств щодо перевезення безпечних відходів

 

 

 

 

2240

Кошти місцевого бюджету

119000  грн.

(з ПДВ)

 

 

Не потребує

-

Комітет з конкурсних торгів

Кузьма Й. Й.

Сайко Б.Я.

Осташевська М.М. Грицишин О.Д.

Боднар В.М.

 

38.21.2

Розміщення безпечних відходів

 

 

 

 

2240

Кошти місцевого бюджету

80900  грн.

(з ПДВ)

 

 

Не потребує

-

Комітет з конкурсних торгів

Кузьма Й. Й.

Сайко Б.Я.

Осташевська М.М. Грицишин О.Д.

Боднар В.М.

 

81.30.1

Послуги щодо благоустрою територій (обрізка дерев, косіння трави)

 

 

 

 

2240

Кошти місцевого бюджету

40000  грн.

(з ПДВ)

 

 

Не потребує

-

Комітет з конкурсних торгів

Кузьма Й. Й.

Сайко Б.Я.

Осташевська М.М. Грицишин О.Д.

Боднар В.М.

 

 

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 26.01.2015 р. протокол № 3

 

Голова комітету з конкурсних торгів    Кузьма Й. Й.         ______________________
                                                       (прізвище, ініціали)   (підпис)     М. П.

 

Секретар комітету з конкурсних торгів Осташевська М. М.  _________________________
                                                                                                                                                                               (прізвище, ініціали)     (підпис)